जिल्ला हुलाक कार्यालय,नवलपरासी(बर्दघाट सुस्ता पश्चिम)
वि.सं:
नेपाल संवत: ११४५ वछलाथ्व पारु - १
नेपाल सरकार
सञ्चार तथा सूचना प्रविधि मन्त्रालय
हुलाक सेवा विभाग
जिल्ला हुलाक कार्यालय, नवलपरासी (बर्दघाट सुस्ता पश्चिम)
रामग्राम,परासी
नागरिक वडा-पत्र .
क्र.स. |
सेवाको विवरण |
सेवा प्राप्त गर्न सेवाग्राहीले पुरा गर्नुपर्ने प्रक्रिया तथा पेश गर्नुपर्ने कागजातहरु |
लाग्ने शुल्क |
लाग्ने समयावधि |
जिम्मेवारी फाँट/शाखा |
गुनासो सुन्ने अधिकारी |
क |
हुलाक वस्तु दर्ता |
|||||
१ |
चिठी रजिष्ट्री (आन्तरिक: साधारण र रजिष्ट्री) |
तोकिएको आकारको खाममा प्रेषक र प्रापकको नाम, ठेगाना र सम्पर्क नं. स्पष्ट रुपमा उल्लेख गरिनु पर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
२ |
चिठी रजिष्ट्री (वैदेशिक: साधारण र रजिष्ट्री) |
हुलाक महशुल तिरी वा टाँसी प्रेषक र प्रापकको नाम, ठेगाना र सम्पर्क नं. स्पष्ट रुपमा उल्लेख गरिनु पर्ने । अंग्रेजी भाषामा लेख्नुपर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
३ |
पुलिन्दा (पार्सल-Parcel) दर्ता (२के.जी.-२०के.जी.) |
कोरा कपडामा थैलोमा लाहा छाप लगाई सिलवन्दी गरेको हुनु पर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
४ |
द्रुत डाँक सेवा (EMS) |
हुलाक महशुल तिरी वा टिकट टाँसी प्रेषक र प्रापकको नाम, ठेगाना र सम्भव भए सम्पर्क नं. स्पष्ट रुपमा उल्लेख गरिनु पर्ने ।अंग्रेजी भाषामा लेख्नुपर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
५ |
बुक पोष्ट |
छापा कागज श्रेणीको कागजमा हुनुपर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
६ |
हुलाक दर्ता समाचार पत्र, पत्रिका |
हुलाक दर्ता नम्बर भएको र नविकरण भएको हुनुपर्ने । |
|
तुरुन्तै |
प्रशासन शाखा |
हुलाक अधिकृत |
७ |
अन्धा साहित्य |
ब्रेल लिपिमा छापिएको हुनुपर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
८ |
पत्रपत्रिका दर्ता तथा नविकरण |
निवेदन, जिल्ला प्रशासन कार्यालयले दिएको पत्रिका दर्ता प्रमाणपत्र, २ प्रति पत्रिकाको पछिल्लो अंक, र कम्तिमा ३० जना स्थायी ग्राहकको नामाली विवरण । |
|
आधा घण्टा |
प्रशासन शाखा |
हुलाक अधिकृत |
ख |
हुलाक वस्तु वितरण |
|||||
१ |
साधारण र रजिष्ट्री चिठ्ठी |
प्रापकको परिचय स्व: घोषित गरी पत्र बुझ्ने वा परिचय खुल्ने कागजात देखाउन पर्ने । |
|
हल्कारा वा हुलाकीले पत्र बुझेको ७ दिन भित्र |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
२ |
पुलिन्दा (Parcel) -वैदेशिक |
नेपाल सरकारबाट जारी गरिएको परिचय खुल्ने परिचयपत्रको प्रतिलिपि |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर र लेखा शाखा |
हुलाक अधिकृत |
३ |
द्रुत डाँक सेवा (EMS) |
नेपाल सरकारबाट जारी गरिएको परिचय खुल्ने परिचयपत्रको प्रतिलिपि |
|
तुरुन्तै |
डाँक/काउण्टर शाखा |
हुलाक अधिकृत |
४ |
हुलाक वस्तु ट्र्याकिङ सेवा |
हुलाक वस्तु ट्र्याकिङका लागि ६ महिनाभित्र हुलाक दर्ता रसिदसहित निवेदन दिन पर्ने । |
|
तुरुन्तै |
डाँक शाखा |
|
ग |
टिकट बिक्री सेवा |
टिकट माग । |
|
तुरुन्तै |
टिकट व्यवस्थापन शाखा |
हुलाक अधिकृत |
घ |
एफ. एम.(१०० वाट सम्मको) नविकरण र रोयल्टी तथा लोककल्याणकारी विज्ञापनको रकम भुक्तानी |
एफ. एम. को निवेदन पत्र, इजजात र प्रसारण प्रमाणपत्रको सक्कल प्रति, करचुक्ता प्रमाणपत्रको प्रतिलिपि, रोयल्टी बुझाएको भौचर, नगदी रसिद र आ.ले.प.को बार्षिक प्रतिवेदन । |
|
अनुगमनः बर्षमा १ पटक र रकम भुक्तानी १ घण्टा भित्र |
प्रशासन र र आर्थिक प्रशासन शाखा |
हुलाक अधिकृत |
ङ |
सुचना प्राप्ति/जानकारी/ सोधपुछ |
निवेदन पत्रमा माग गर्न खोजेको सूचनाको आशय कारण उल्लेख गरी पेश गर्नुपर्ने । |
|
उपलब्ध भएसम्म तत्काल नभए निवेदन दिएको मितिले १५ दिनभित्र |
प्रशासन शाखा/ सुचना अधिकारी |
हुलाक अधिकृत |